بارسلونا چهار – وایادولید یک: توفان الکسیس

BARCELONA VALLADOLID LA LIGA 10052013

دو گل و یک پاس گل از الکسیس سانچس بارسلونا را به نوزدهمین برد پیاپی در نوکمپ در لالیگا رساند. آنها رئال وایادولید را چهار بر یک شکست دادند. بارسا به این ترتیب رکورد صددرصدی خود را حفظ کرد و فاصله‌اش با رئال مادرید را به پنج امتیاز برگرداند.

لیونل مسی در این مسابقه مصدوم بود و الکسیس جایش را در ترکیب گرفته بود. خاویر ماسچرانو و جوردی آلبا از روی سکوها بازی را دنبال می‌کردند و سرخیو بوسکتس، آندرس اینیستا و پدرو هم ذخیره بودند.

وایادولید در دقیقه 10 به شکل غافلگیرکننده‌ای پیش افتاد. روی کرنر پاتریک ابرت بود که خاوی گوئرا بلندتر از آدریانو به هوا برخاست و با ضربه سری دشوار و زیبا دروازه ویکتور والدس را باز کرد و چهارمین گل فصل خود را زد.

اما تنها چهار دقیقه گذشته بود که بازی مساوی شد. الکسیس سانچس روی پاس کریستین تیو با شوتی بسیار محکم توپ را به گوشه بالای دروازه وایادولید رساند.

کارلوس پنیا در دقیقه 30 در حالی که نیمار با دیه‌گو مارینیو تک به تک شده بود او را سرنگون کرد اما خسوس گیل تصمیم گرفت ریسک نکند و از پنالتی و اخراج پنیا صرف نظر کرد.

نیمه اول با وجود حملات بارسا با تساوی به پایان رسید اما این تیم در دقیقه هفت نیمه دوم به گل برتری دست یافت. نیمار با حرکتی تکنیکی از مدافعان حریف عبور کرد و توپ را به تیو سپرد و او هم سرضرب توپ را به چابی در محوطه جریمه داد تا او هم سرضرب با بغل پا توپ را به گوشه دورتر دروازه بفرستد.

دقایقی بعد تیو توپ را گرفت و با ضربه‌ای فنی و زیبا از راه دور می‌خواست گل بزند که توپش به تیر افقی برخورد کرد و به بیرون رفت.

گل سوم در دقیقه 64 از راه رسید. پاس عالی نیمار از میان مدافعان حریف به الکسیس رسید و او با خونسردی دروازه دیه‌گو مارینیو را گشود.

شش دقیقه بعد الکسیس در محوطه جریمه با آن که موقعیتی عالی داشت توپ را به نیمار سپرد و او هم دروازه حریف را باز کرد.

بارسا در ادامه به کنترل بازی پرداخت و البته نتوانست روی موقعیت‌هایی که داشت گل دیگری بزند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 14 مهر 1392برچسب:, | 16:48 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح